Analiza competitorilor

Cunoaste-ti prietenii pentru a-i iubi, si dusmanii pentru a-i stapani. In alte cuvinte pentru a fi cel mai bun trebuie sa intelegeti si sa va cunosteti adversarii, si mai ales sa le cunosteti strategile. Doar asa puteti sa ii depasiti.

Digital Instinct poate sa va ajuta, oferindu-va solutia SEO de analiza a competitorilor, Expertii nostri pot lucra alaturi de dumneavoastra pentru a descoperi secretele competitorilor si pentru a folosi aceste informatii in avantajul dumneavoastra. In primul rand va trebui sa va identificam competitorii, apoi vom efectua o analiza totala site-urilor acestora pentru a vedea de ce anume au success. Poate raspunsul se afla in continutul site-urilor? Ofera informatii mai bune clientilor? Site-ul lor este mai usor de utilizat? Poate este strategia lor de marketing, SEO, accesibilitatea site-ului, black-links, oricare dintre acestea ar fi, noi le vom afla armele si secretele pentru ai depasi.

V-am captat atentia? Atunci cititi in continuare si veti afla de ce Analiza competitorilor este o analiza mai putin cunoscuta, dar 100% dovedita. De ce trebuie sa iti analizezi competitorii? Poate ca stiati dar pentru a fi in topul oricarui motor de cautare, aveti nevoie de obtinerea mai multor link-uri de alte site-uri.

Motivul este simplu: motoarele de cautare moderne pun o valoare foarte mare pe link-uri.  Daca ai mai multe link-uri, si cu cat calitatea link-urilor este mai buna, cu atat mai mare este rank-ul. Daca un site are link-uri spre site-ul dumneavoastra, acestea reprezinta un vot de incredere, iar cu cat numarul link-urilor este mai ridicat, motoarele de cautare va ofera un avantaj fata de competitorii dumneavoastra.

 Intrebarea critică cu care majoritatea oamenilor de marketing se confrunta este:

De unde pot obtine link-uri de calitate si de cate link-uri am nevoie pentru a ajunge pe primele locuri din motoarele de cautare?

Raspunsul la intrebare? Cea mai simpla metoda este prin analiza unui competitor din nisa dumneavoastra care are rank-uri foarte bune.

Ganditi-va la acest lucru. Daca doriti locul intai pentru analiza competitorilor SEO, trebuie sa va depasiti competitia, daca rank-ul lor este inalt inseamna ca strategia lor de link-uri functioneaza si Google i-a situat pe locul intai.

Cu ce ne ajuta acest lucru? Daca analizam un concurent de top, intelegem de ce se situeaza pe pozitia actual, ce strategii foloseste si in functie de aceste informatii ne putem structura strategia de promovare.

Daca intelegeti aceste fundamente principale, veti fi cu 90% mai informat decat competitorii de pe piata care nu pot depasi pagina 7 a motorului de cautare Google. La Digital instinct preferam sa lucram inteligent, nu trebuie sa reinventam roata, cid oar sa invatam sa o folosim.

Focusati-va in schimb pe ce anume functioneaza, imbunatatiti strategia si aduceti-va site-ul in top.

Nu este necesar un doctorat in marketing online, pentru a intelege cum functioneaza motoarele de cautare. Tot ce trebuie sa stiti, este cum sa va analizati competitia, si sa trageti concluzii legitime cu privire la motivul pentru care competitorul se afla pe pozitia actual in clasamentul motoarelor de cautare si sa copiati practicile necesare pentru succesul propriului site.

Ce veti primi?

Dacă comandați serviciile noastre profesionale de analiza concurent SEO veti sti raspunsurile la intrebarile critice al orcarui administrator de site:

 

De unde puteti obtine link-uri de calitate pentru cuvintele cheie?

Ce fel de link-uri trebuie sa folosesc pentru a deveni primul din nisa mea in clasamentul Google?

Ce texte ancora (texte cu legatura catre o alta pagina), ar trebui sa utilizati pentru a obtine mai mare rank decat orice competitor de nisa?

Cat de multe link-uri va dura pentru a propulsa site-ul meu in primele pozitii a motoarelor de cautare si a obtine trafic gratuit care vor aduce vanzari?

La ce va puteti astepta daca veti comanda serviciul analiza a competitorilor SEO?

Care este numarul total al link-urilor pe care competitorul dumneavoasta le are pe site?

Care sunt cele mai folosite surse de trafic al concurentei dumneavoastră?

Numarul total al blacklink-urilor care le au competitorii dumneavoastra?

Numarul total de link-uri care vin de la aceiasi adresa IP( competitorul dumneavoastra cumpara link-uri? Ar trebui si dumneavoastra sa faceti acelasi lucru? Haideti sa aflam!)

Textele ancora si adresele URL pe care competitori dumneavoastra le folosesc? (textele ancora trebuie implementatea pentru a avea un rang bun. Aflati care ancora functioneaza.)

Densitatea ancorelor si a cuvintelor cheie, insemnand numarul de cuvinte cheie care apar cu ancorele si titlurile link-urilor?( trebuie sa observati aceste numere daca doriti sa va depasiti competitori)

Cate backlink-uri ale competitorilor provin din forumuri si bloguri

Cate blacklink-uri provin de pe pagina de start ale altor site-uri decat din paginile interne?( de cele mai multe ori link-urile platite nu au sens, puteti observa si cat platesc  pe un link)

Valoarea exacta a fiecare blacklink al competitorilor?

Varsta exacta a fiecarui site care realizeaza legatura cu competitor?( veti vedea daca primesc link-uri de la site-uri autorizate)

 

Plus multe altele!

 

Preturi si timpuri de finalizare

Preț: 25,00 € / competitor

Timpul de finalizare: 1-3 zile lucrătoare (de la data primiri  confirmari de plata)

Pentru o oferta de pret personalizata, va rugam sa ne trimiteti un mesaj prin formularul de contact solicitand o cotatie de pret pentru serviciile dorite.

Mesajul trebuie să conțină URL-ul competitorului pe care doriți sa il analizati sau cuvantul cheie pe care doriti sa le analizati.