Motivele care determina utilizatorii sa va paraseasca site-ul

Motivele care determina utilizatorii sa va paraseasca site-ul

Atragerea utilizatorilor pe site-ul dumneavoastra reprezinta un obiectiv general dificil, indiferent de categoria de produse sau servicii oferite, dar care se poate indeplini treptat prin intermediul unor tehnici diverse. O problema majora este reprezentata de eliminarea factorilor ce determina parasirea rapida a paginii web, intentie ajustata de adoptarea si configurarea unor anumite aspecte determinante pentru publicul general.

Incarcarea lenta a unei pagini are valente negative asupra perceptiei implementate in mintea vizitatorului. Acest fapt reprezinta principalul motiv pentru care oamenii decid parasirea imediata a unei pagini. Avand in vedere faptul ca timpul limitat dicteaza considerabil durata activitatilor cotidiene, o asteptare de cateva secunde capata o nota decisiva, care va influenta scaderea initiala a interesului manifestat fata de pagina respectiva. In acest mod, selectivitatea utilizatorului il va determina sa renunte la un efort temporal care nu se pliaza pe nevoile sale curente. Exista posibilitatea de a testa modul in care site-ul dumneavoastra se incarca, pentru a verifica daca rapiditatea este unul dintre avantajele care va pot diferentia fata de competitori. Acest lucru se poate realiza prin intermediul unor programe specifice, precum: Google’s Page Speed Analyzer, Pingdom Website Speed Tester.

Ponderea excesiva a reclamelor este un motiv ce influenteaza in mod definitoriu renuntarea la serviciile online oferite de compania dumneavoastra. Acestea reprezinta o parte componenta inevitabila in configurarea si promovarea paginilor web, mai ales ca in anumite cazuri ele reprezinta singura sursa de venit. Independent de aceasta realitate, includerea reclamelor trebuie sa se realizeze in mod echilibrat, avand in vedere impresia generala negativa pe care ele o imprima adanc in mentalitatea vizitatorilor. Rezultatul finit se datoreaza faptului ca acestea sunt amplasate intr-o maniera ce determina ingreunarea navigarii in cursul unei pagini, dar si viteza de incarcare pe care aceasta o poseda. In acest sens, este nevoie de o metoda inteligenta prin care puteti obtine o relatie stransa de interdependenta intre ponderea echilibrata a avantajelor si dezavantajelor acestor reclame, pentru a evita alungarea imediata a utilizatorilor de pe platforma dumneavoastra.

Un alt motiv ce determina scaderea descendenta a interesului manifestat pentru pagina dumneavoatra este reprezentat de inglobarea in continutul acestora a ferestrelor modale. Modul lor de functionare este deranjant pentru client, avand in vedere faptul ca acesta ajunge in mediul online deoarece cauta o anumita informatie. Tehnica mentionata implica o anumita regula, menita sa asigure accesul ulterior catre continutul vizat, iar acest lucru ofera o impresie neplacuta utilizatorului. Datorita faptului ca se forteaza intr-o anumita masura vointa acestuia, potentialul client refuza in general parcurgerea unor astfel de etape intermediare, deficitare in accesarea rapida a informatiei necesare.

Pornirea automata a sunetului sau derularea involuntara a cadrelor video implica reticenta imediata a vizitatorilor, deoarece acestea pot influenta activitatile desfasurate in paralel, sau pot bloca efectiv accesarea concreta a unui anumit continut. De asemenea, initierea acestora se poate realiza in cursul unor momente nepotrivite. Modul in care este gandit si conturat website-ul este un factor important pentru atragerea vizitatorilor. Acesta trebuie sa beneficieze de o latura vizuala impresionanta, menita sa determine un impact puternic in constiinta acestora. La acest lucru se adauga flexibilitatea si usurinta procesului de navigare, elemente primordiale pentru a pastra utilizatorii pe pagina dumneavoastra, aspect determinat de o buna organizare si optimizare a unui spatiu limitat.

Continutul dicteaza in mare parte prefigurarea unei impresii finale asupra site-ului dumneavoastra. Pentru a influenta pozitv conturarea acestui aspect, este necesar un proces complex de integrare a unui continut puternic din punct de vedere informativ sau ideatic, care sa nu expuna un vocabular limitat presarat de o frecventa crecuta a greselilor gramaticale. Emblematic pentru opinia finala conturata in mintea vizitatorilor, textul trebuie sa fie inteligent integrat in componenta paginii web, prin respectarea unui echilibru compozitional pentru ca textul nu trebuie sa fie aglomerat, sau dificil de citit. De asemenea, este relevanta actualizarea periodica a acestuia, prin reliefarea constanta a unor aspecte curente, menite sa mentina concentrarea cititorilor.

Veridicitatea si seriozitatea de care beneficiaza o platforma, in mentalitatea generala, sunt determinate de includerea unei pagini de contact, cu un scop precis in indentificarea dumneavoastra in cadrul exterior. Existenta unei modalitati de comunicare intre firma si clienti genereaza automat prefigurarea unui sentiment de transparenta si disponibilitate.